...

Känner att det är väldigt länge sedan jag uppdaterade här! Men jag har det i alla fall bra. Sitter just nu i min stoora lägenhet i Los Angeles och knapprar på tangentbordet. Solen skiner utanför, det är ca 25 grader varmt och jag ska se Mötley Crüe i Hollywood ikväll! Livet kunde vara sämre, om man säger så. Mamma åkte hem igår och jag sov hos min kompis Olga och hennes fästman Matt, det var mysigt :) om ett par timmar ska jag träffa Tommy i Hollywood..herrejesus då. Det blir...kul.

Det låter konstigt, men det var inte förrän mamma åkte igårkväll som det verkligen gick upp för mig att jag faktiskt BOR HÄR NU. Jag har ett "hem" i Los Angeles. Det är jättejättekonstigt. Men kul. Och häftigt? Litegrann kanske? Men mest kul.
Jag såg ju Mötley i onsdags också, mitt favoritband i hela världen. Och snacka om att de var i högform! Fyyyy fasen, det bästa jag sett i hela mitt liv utan någon som helst konkurrens... suck :) Vince sjöng bra, Tommys trumsolo var helt sinnessjukt, Mick var i bättre form än vad jag någonsin tidigare sett och Nikki var fet, men glad. Minns att han sa "I'm going shirtless on this tour" i våras, öhh, skulle inte tro det va. Men han är sötast och bäst ändå, så klart.
Annars har jag haft fullt upp. Eller, det var kanske att överdriva. Har varit på skolan några gånger, fixat lägenhet och möbler osv, men jag antar att glassande under den Kalifornska solen inte räknas som hårt jobb, så med det sagt har det även varit väldigt sköna veckor... Men måndagen den 29 börjar skolan, så då blir det pluggande av! Vilket jag för övrigt är lite nervös inför, jag menar, jag har inte gått i skolan på hur många år som helst... Måste dock ta tillfället i akt och skryta liite, gjorde ju placement testen i engelska och matte, jag fick nästan maxpoäng i engelskan och inte allra sämst på matten! Att jag sedan chansade på ca 75% av mattefrågorna behöver vi inte låtsas om.
Lägger in en bild på en synnerligen välväxt Mötleybasist! Hohoho. Smörboll!

Kommentarer
Postat av: Eva Norgren

liiiisa, så kul att se att du lever och mår! verkar hur spännande som helst! kul att du hittat lägenhet osv! lägg upp bilder när du har tid :) sjukt kul att följa dig på detta äventyr. ta hand om dig!! ps, hittade polo jumpers låtbok när jag rensade ur några kartonger härom veckan, jag dog!!!!! alla våra låtar vi nånsin skrivit fanns med där! hahaha. puss och kram från eva!

2011-08-20 @ 22:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0