Om det fanns något jag aldrig trodde att jag skulle göra...

...Så var det att skaffa blogg! Jag är väl lite gammalmodig på det sättet. Men, man är väl inte sämre än att man kan ändra sig, och då jag insåg att det skulle vara det bästa sättet att hålla (eventuellt) intresserade uppdaterade angående kommande äventyr...
Jag flyttar nämligen till Los Angeles om en vecka!

Alla eventuella läsare får ursäkta den obefintliga bloggdesignen, jag vet verkligen ingenting om hur man fixar sådant... garvvvv. Det finns inte så mycket mer att skriva idag, annat än att jag är uttråkad och längtar efter att fara... den 10e kommer min rumskompis dit och då ska vi börja leta lägenhet :)

Kommentarer
Postat av: pixi

Hej! "Natalia" här,såg på fb du hade skaffat blogg!VÄLKOMMEN till den världen..sj har jag den mest som en hantverksblogg med sånt jag gillar..Man kan vara allsidig faktiskt så jag hoppas du inte tycker jag är nördig som handarbetar,HEHE..

Vad säger du?? Trodde du bara skulle vara i LA en tid!! Så avis jag blir...iiii men skitbra om man ska på det hållet, då har man nån att träffa förutom Nikki då!!Hehe igen.. Vad ska du göra där då,blir jättenyfiken,det måste du skriva om här, inte bara smyga på sixx får jag hoppas, det kan nog bli långtråkigt i längden, lr?? hehe..Lycka till med flytten, för det kan inte vara lätt att frakta saker dit..kram kram =)

2011-07-21 @ 20:46:58
URL: http://meandpixi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0