Sweden

Ja jag har ju varit hemmavid i några veckor nu, och det känns som om jag aldrig åkt härifrån, precis som min kompis Sandra sa att det kändes för henne då hon åkte hem till Sverige. Skolan slutade ju den 16e december, det är alltså snart en månad sedan. Jag åker tillbaka till LA den 11 februari.

Sen jag kom hem har jag hunnit med att mysa med djuren, gå på hockey, träffat familj, vänner och släkt osv osv :) Har haft riktigt mysiga veckor och även om det tar emot lite att åka tillbaka så längtar jag efter vädret, enligt Olga var det 27-29 grader varmt flera dagar i sträck förra veckan. Suck :) Det kan jag stå ut med.

En alldeles färsk bild på världens sötaste hund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0