Värmeböljan fortsätter

...Så sant som det var sagt! Klockan är fyra och det är fortfarande mer än trettio grader varmt. Har suttit ute på balkongen en stund och tittat på min utsikt!
...Och jag måste säga, att för att vara en ökenstad, tycker jag att Los Angeles är ganska GRÖNT!


Och precis så här knallblå kan den Kalifornska eftermiddagshimlen vara!
Det här hör verkligen inte till saken, men satt precis och kollade igenom mina bilder! Vem är den här sötnosen då? :) (hahaha)
That's right.. "It's Nikki-Motherfuckin'-Sixx, y'all" (för att citera honom själv!)



Kommentarer
Postat av: pixi

Usch ja , när man inte är van i den värmen kan det nog kännas jobbigt , som jag förstår så är det rätt varmt även vintermånaderna där lr? Jepp that´s Frankieboy!HEHE Passar bättre som Nikki, har du alltid lyssnat på mötley lr?Sj började jag när jag såg deras första video(för mej) Look´s that kill- 84 tror jag det var, men NIkki hooked blev jag efter han skrev sin första bok o kunde se den kreativa man som han är..kram kram =)

2011-08-29 @ 08:32:59
URL: http://meandpixi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0