And I'm just the devil with love to spare

Viva Las Vegas!

Ja hörni nu är det bara två veckor kvar i skolan. Sedan är det en vecka kvar till mamma och Josefine och Stefan kommer hit, och det innebär att det är tre och en halv vecka kvar till vi åker till Vegas!!! Jag älskar den staden. Vi hade först bokat in två nätter på ett ganska medelmåttigt hotell men kände allt mer ju tiden led att det här går inte! ;) Hahah nä, skämt åsido, men vi bytte upp oss idag till det finaste hotellet jag någonsin bott på, det heter The Mirage, det ligger mitt på Las Vegas Strip som är huvudgatan, jag bodde där i tre nätter år 2010, och det ser ut så här: 
Det guldiga i fönstren är riktigt guld. Då det invigdes år 1989 var det världshistoriens mest lyxiga och påkostade hotell med en kostnad av 630 miljoner DOLLAR. Det ska bli såååå kul :D

MEN, först väntar en dryg vecka med finals i samtliga ämnen utom gitarr och geografi (som redan är klart) Det ska nog gå bra men jag är nervös för vår final i engelska som består av en in-class essay. Det ska nog gå bra det med, men helt oavsett vilket så är jag klar om två veckor! Om två veckor har jag varit på min sista lektion EVER på Santa Monica College. JÄTTEkonstigt är det. Men då väntar ju det här på mig där hemma:
Balkongen på min nya lägenhet :)
En del av köket.. 


Och det är ju inte helt fel måste jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0