Uff!

Kan ju bara säga att det är vaaarmt här i Änglarnas Stad... så varmt att klockorna stannar (inte bokstavligen) och så varmt att jag suttit inne och tryckt i lägenheten hela dagen. Så när som på nyss alltså, då jag gick och köpte apelsinjuice och tofu på mitt lokala Ralphs... Det är verkligen otroligt mycket lättare att vara vegan här i USA.

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från lägenheten! Om nu någon är intresserad! 
Mitt ofärdiga sovrum!
Vårt lika ofärdiga vardagsrum!
Vardagsrum/kök med en (av två!) balkonger i bakgrunden
Kök! Litet men trivsamt!
Mitt badrum!
Vet inte om det syns så bra men från den andra balkongen är detta en del av vår utsikt - ett citronträd!
Det är en stor 2 bedroom+2 bathroom, plus vardagsrum, kök och då alltså två balkonger. Den är jättefin verkligen, ljus och med de största garderober jag sett i hela mitt liv. För detta pröjsar jag nätta 850 dollar i månaden. Det är minus el+gas och internet/tv.
Det är klart dyrare än vad jag hade tänkt mig innan, men det är väldigt smidigt här måste jag säga. Det tar två minuter att gå till busshållplatsen, och därifrån 10 minuter till skolan! Jag trivs väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Din lägenhet är ju jättefin! :D Och vi har samma badrumsmatta, fast min är blå ;) Ta reda på ditt skype namn nu och skicka det på facebook, jag vill också kunna skypa med dig ju! Kram

2011-08-28 @ 10:05:19
Postat av: Britt-Marie Lundmark

Vad fina bilder från lägenheten:)Känns som att kliva in där igen... Det är underbart att höra att du trivs så bra!



Kram mamma

PS. Pappa hälsar att det ser jättefint ut.

2011-08-28 @ 13:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0