Sunset Strip Music Festival

Åh herrejesus vilken kväll! Olga och Matt hämtade mig vid halv 5 och så åkte vi iväg mot Hollywood. Haha, i bilen satt vi och pratade om att både jag och Olga hade gillat tv-serien Beverly Hills 90210 då vi var barn (hohoho) och precis då vi pratade om det körde vi förbi en restaurang i Beverly som hette... 9021POH... GAAAAAAAAAAAAAAARRRVV. Det var riktigt kul. Vi gick omkring på Sunset Strip en stund innan showen började, träffade Tommy, det var mysigt. Han fick också träffa Olga och Matt.


Fick ett sms av Olga att DJ Ashba var på The Rainbow! Gahh! Alltså gitarristen i Nikkis sidoband, Sixx AM , och i Guns N Roses. Jag och Tommy gick dit, och efter visst letande hittade vi honom.. Han var jättetrevlig!!! Sa att han var "typ min favoritgitarrist" hah. Fick ta en bild tillsammans med honom, och innan vi gick fick jag en kram! Oj just det, glömde nästan säga att jag träffade Gene Simmons också, alltså sångaren i Kiss hahahhaaha. Don't know why dude cracks me up so bad, men det gör han. Tommy älskar Kiss så han blev lite fangirl där för en stund, hihi...!! Där hanns det dock inte med några bilder.

Vid halv nio började Mötley spela. Det var en fantastisk show men jag blev fullständigt DRÄNKT i fejkblod som de slängde ut från scenen. Nåja. Det är väl vad man kan vänta sig antar jag! Då vi gick på en restaurang sedan tyckte kyparen att Olga såg ut som Carrie, alltså i Steven Kings film!!! HAHAHAHA. Han hade en poäng där. Stod också så nära scenen att Nikki fuckin' Sixx himself faktiskt spottade I MIN MUN... haha det låter värre än vad det var, han spottade sagda fejkblod, jag råkade öppna munnen för några sekunder, och, well, you get the picture.

Kvällens pinsammaste inträffade när jag skulle gå upp i min lägenhet mitt i natten. Mina grannar var utanför dörren, och jag hade helt och hållet glömt bort att jag såg ut som jag gjorde, indränkt i "blod" och allt. Så jag frågade dem, "Hi, this is my first night alone in my new apartment, do you know if this is a good neighborhood, is it safe etc etc etc.." De bara stirrade och fick till slut fram, "Öhh... ja jag tror absolut att det är ett säkert område." Allt medan deras vänner stirrade på mig genom en öppen lägenhetsdörr. Funderade på varför, men då jag kom in i badrummet och tittade mig i spegeln förstod jag minsann. Jag såg ut som Stockholms blodbad. Inte undra på att de stirrade. När jag duschade sedan blev jag rakt rädd för mig själv, hela badkaret blev alldeles rött. Oh the awkward situation att jag frågade dem om området var säkert etc när jag själv såg ut så... Sådant händer bara mig..suck!
Var God Ignorera Mig På Denna Bilden... DJ är söt i alla fall. Jag älskade att han hade på sig sin top hat!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hehe låter inte som en helt tokig natt ;) Vad fin lägenheten var!! :D Och vad roligt att höra att du trivs så bra. Det är ganska tråkigt här utan dig, sakanr våra ridturer! Det är tur att du kommer hem igen till jul :) Ha det bra! kram

2011-08-24 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0