I'm back in the saddle again

Ja heheh lyssnar på ett av mina favoritband Aerosmith ("Back in the Saddle") och inser att jag har varit fan av dem i halva mitt liv. Sedan jag var tolv har jag lyssnat på deras musik så gott som dagligen. Det är riktig rock n roll då den är som bäst, det kan jag ju säga!

Idag är det lördag och väderrapporten för min lilla hörna av the US of A lyder: Aningen molnigt. Ikväll ska jag få ha den äran att umgås med mina vänner och tillika nygifta paret Olga och Matt! Vi ska se Crashdiet live på Key Club i Hollywood.. för er oinsatta är Key Club en av de klassiska klubbarna på Sunset. Det ska bli väldigt roligt, även om jag inte är något jättefan av Crashdiet..

Jag har varit något så fruktansvärt seg den här veckan, eller snarare sedan i onsdags, då jag hade veckans sista lektion. Vet inte om jag nämnde det men vi fick ju tillbaka våra Common Essays på engelskan i onsdags. Trodde att det hade gått skitdåligt för det kändes verkligen så, men jag hade visst fel. Ett A så att det bara sjunger om det. Så denna veckan kan man sammanfatta som mycket lyckad ur studiesynpunkt. Hehe. Belönade mig själv med Veggie Grill-mat igår. Kan ju bara säga att deras All American Stack-sandwich... herre gud i himmelen! Alla andra burgare (jag gillade inte ens hamburgare då jag åt kött någon gång där i tidernas begynnelse...) kan slänga sig i väggen i jämförelse, helt allvarligt. Tror ni mig inte så kom och prova ;)

Tråkigt nog har min andra kanin avlidit idag den 12:e november. Jättetråkigt, då jag åkte hemifrån hade jag två kaniner, nu har jag ingen??! Tråkigt och sorgligt. Känner mig dock tacksam över att min syster, som krockade med mittenräcket ute på E4:a idag, klarade sig helt utan skador...!!!

Har dessvärre inga bilder att bidra med så lägger in en bild på Key Club. Ja, det är en riktig gammal åttiotalssylta! Men stämningen är väldigt skön där. Här har Mötley Crüe levt om (både på och vid sidan av scenen...) i början av åttiotalet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0