Psykologiiiii

Ja det är vad mina dagar består av för tillfället! Det är världens finaste väder utanför fönstret och här inne sitter jag! Vad gör man. Senare i eftermiddag kanske jag tar med mig boken och sätter mig ute på balkongen en stund. Vi har prov på måndag. Jag är INTE förberedd ett dugg. Fattar inte vad som har hänt med mig, tidigare kunde jag börja plugga till ett prov dagen innan typ och ändå få MVG. Men nu? Intalar mig själv att det är en annan studieteknik man måste vänja sig vid..

Igår trotsade jag vädret (spöregn och snålblåst - det var riktigt riktigt kallt här igår!) och tog bussen in till Hollywood för att plugga med Camilla. Det var trevligt och vi fick allt lite gjort, vi gick igenom hela femte kapitlet och det är väl det enda som sitter någorlunda för mig. Ska dock försöka köra på hennes teknik - att tänka positivt. Detta kommer gå bra! (Läs: detta MÅSTE gå bra)

Medan allt detta pågår är det bara drygt en månad kvar till jag åker hem. Jag vet att jag har sagt det tusen gånger förut, så därför säger jag det ytterligare en gång:  Det är så himla konstigt.

Hade gärna velat gå ut.. åka ner till stranden eller in till Santa Monica, till Hollywood, Beverly Hills, you name it. Men inte idag. Det går inte! Hinner inte! Men det finns nog de som tycker att livet kunde vara betydligt sämre än mitt just nu. Sitter i sängen och äter kakor, dricker läsk och lyssnar på Sixx: A.M. medan jag pluggar. Inget att klaga på egentligen alltså - ganska mysigt! Och så kan man ju göra sådana här mikropauser i pluggandet ibland.. Håller mitt upp i alltihop på att fundera ut vad jag ska göra för någon tatuering då jag och Olga ska gadda oss om några veckor. Att det ska ha något med Nikki att göra det vet jag, men vad...

På tal om Nikki, världens sötaste gubbe, så fick jag reda på i förrgår (tror jag) att han ska släppa en ny bok nästa år! Och vad betyder detta kan man fråga sig? Jo det betyder att jag kommer få träffa honom inom en inte alltför avlägsen framtid! Jag har nämligen lovat mig själv att gå på minst en boksignering för varje bok han släpper. Det ska bli helt fantastiskt! Jag längtar så himla mycket! Utan någon som helst överdrift är de två första mötena det ABSOLUT BÄSTA som har hänt mig.
Så här söt var han på en intervju igår! Ja, han är fet! Nej, jag bryr mig inte ett dugg om det! <3 För han är världens smartaste, vackraste, klokaste och raraste rockstjärna. På riktigt! Och jag älskar honom.

Nej, nu är det åter till pluggandet som gäller. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0