Bortglömd

Ja, det kan man lugnt säga att min stackars blogg är. Ska försöka hinna med att uppdatera oftare, men det är så himla mycket med skolan just nu bara! Efter ett provresultat (psykologi) som inte riktigt gick min väg, tänkte jag uppdatera med lite bilder för att muntra upp mig själv...och inse vilken fantastiskt vacker stad jag bor i. JA, Los Angeles är faktiskt en vacker stad. Annorlunda, enormt stor, smoggig, men... vacker. Har tagit alla bilder själv.
Den här bilden tyckte jag var lite cool... City of the Angels.. solnedgång.
Min kära vän Olga till vänster, och min trogna fru Angelina till höger...
Fontänen vid The Grove/Farmers Market
Jag älskar den här staden... (Det här är dock Laguna Beach, 1 timmes bilfärd söderut. Dit ska jag om två veckor :D)
Jag och A hade lite kul ikväll... Kolla in storleken på tröjan!
Alla ni som funderar över framtida resemål osv... VÄLJ LOS ANGELES! Det finns inget som den här staden inte har. Inget. 

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Lundmark

Å, vilka fina bilder Lisa !!! Har du tagit dem med din nya mobil? Att LA är en vacker stad kan jag ju bara hålla med om :) Kram mor

2011-10-04 @ 18:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0