It's like a heatwave, burning in my heart

Hjäääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääääääääää
äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp! Det är inte utan att Donna Summers gamla klassiker börjar spelas i huvudet, för idag är det mer än 41 grader varmt. För er som inte upplevt 41gradig värme a'la California, kan jag bara säga så här: Det är som att stoppa in huv'et i en ugn. Var nyss till Best Buy och kollade om de hade nån fläkt i sitt sortiment, eftersom mitt rum var en bastu av sällan skådat slag inatt. Men nej.. det hade de inte.. Han rekommenderade Bed Bath & Beyond, men det är ca 25 minuters promenadväg. 25 minuters promenad i stekande sol och typ 41.3 grader varmt? Öh... nej tack. Tydligen kommer såna här heatwaves med jämna mellanrum ÅRET OM. Det är som att luften står stilla. Smogen ligger tät över Änglarnas stad. Det är faktiskt inte ens behagligt så resten av dagen stannar jag inne. Just nu skulle jag faktiskt inte tacka nej till att rulla mig i en snödriva.

Idag har jag inga nya bilder att visa, så håll till godo med en (naturligtvis inte tagen av mig) bild på jordens vackraste skapelse!
SÅÅÅ SÖÖÖÖÖT!!!! <3 (hehe)
På tisdag - om det goda vädret håller i sig - ska jag dock till Laguna Beach. Då blir det fota av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0