Det är synd att klaga...

Så sant som det är sagt, men nu kan jag faktiskt inte låta bli. Det är FÖR VARMT! Ja, ni hörde. De senaste två dagarna har det varit 40 (Fyrtio) grader celsius. Det är nog så magstarkt tycker jag. Jag kom precis hem från affären (det tar en kvart att gå), klockan är alltså snart halv åtta på kvällen, jag var iklädd piratbyxor och en (tunn) tshirt. Alldeles för varmt klädd! Då vet man att man lever på sydligare breddgrader. Puh! Lämpligare klädsel skulle vara, ja jag vet inte, ett fikonlöv kanske??
Nä nu önskar jag faktiskt en svalare dag framöver. Varför inte en regnvädersdag till och med, växterna utanför mitt fönster börjar se misstänksamt gula ut.

Skolan är för övrigt himla intressant, dock kan det vara aningen svårt att koncentrera sig då det som sagt är 40 grader ute, och allt som finns att tillstå i klassrummet är en tveksam bordsfläkt!
Jaja, imorgon ska jag och Angelina in till Third Street Promenade, kolla lite i affärer och kanske ta en promenad längs stranden. Det låter fint tycker jag. Jag är ju ledig från skolan på tisdagar och torsdagar. Det är så skönt att vara nere vid vattnet då det är så här varmt.
Det är lite svårt att greppa det ibland, men jag bor här. Jag bor faktiskt här! Någon som känner sig manad att komma och hälsa på? ;) Come one, come all. Jag hatar skryt så jag tänker inte skryta, men bara försiktigt meddela att lägenheten är stor nog att hålla sommarläger i! Så just let me know.. om ni har vägarna förbi eller något. Haha.

På tal om något helt annat: Nikki har rakat av sig skägget! En värdslig sak kan tyckas och det är det ju förstås också men han har haft skägg ända sedan han var typ 35! Och tro på sjutton att karln ser minst 10 år yngre ut! Yowza!
Jag höll på att GARVA IHJÄL mig då jag såg den! Men han är ju riktig stilig i sin nya look vet jag!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Humf, vill du byta? Det har regnat i typ 2 veckor här nu. Regnar faktiskt just nu när jag skrivet också, tråååkigt! Jag vill komma och hålla läger i din lägenhet :) Hade varit nåt de! Idag är jag sugen på att baka pizzabullar, bara FYI :P Vi hörs! Kram

2011-09-14 @ 12:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0