21 Jump Street

Jag och Leo har varit på bio idag och sett den här filmen
För er som inte har sett den - vilket jag antar att ingen har då den kom ut i går här i USA - så säger jag bara att ni borde gå och se den då den kommer till Sverige. Den roligaste filmen jag har sett på länge!!

Annars går livet sin gilla gång här i CA. Veckorna går bra fort ändå. På måndag är det både psykologiprov och inlämning av engelskauppsats, så det blir till att stanna inne hela dagen imorgon och  P L U G G A. Helt okej ändå då det är sådant här väder... har spöregnat i omgångar idag och imorgon ska det visst bli åska.. Hade varit värre att sitta inne om det var kanonväder.

Sedan har mamma, Josefine och Stefan bokat biljetter - de kommer hit den 15e juni klockan tre! Längtar! Åh vad roligt vi ska ha. De stannar i två veckor och vi ska bland annat åka till Las Vegas i några dagar, åhh! Sen är det dags att lämna Cali för denna gången... inte för alltid, för jag vet att jag kommer tillbaka! Men den 28 juni är hemresebiljetten bokad till och då står min nya lägenhet hemma i Övik och väntar på att jag och min Rottweilervalp ska flytta in :D

Kommentarer
Postat av: Mia Lundmark

Vad fint allt kommer att blomma snart då, när Kaliforniens marker får lite välbehövligt regnvatten :) Kram mamma

2012-03-19 @ 22:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0