I can't stop thinkin...

...Thinkin bout sinkin
Sinkin down into my bed

Sannare ord har aldrig sagts för en dag som denna. Har legat i sängen nästan hela dagen (klev upp för en timme sedan!) OCH jag är INTE ens sjuk. En fruktansvärt lat dag med andra ord, men gårdagen var synnerligen stressig. Försov mig på morgonen (första gången i hela mitt liv), brukar lämna hemmet för att åka till gitarren klockan 8:35 ca på morgnarna, och då hinna precis. Klockan ringde som vanligt tjugo över åtta (ja, jag gör mig i ordning snabbt!!) och jag tänkte, bara en minut till. Nästa gång jag tittade på klockan var den tjugo i nio. Oops. Det var stressigt men jag kom endast sju minuter försent till gitarren. Det måste vara något slags rekord. Eller nåt.

Lite nytta har man dock gjort idag. En uppgift i musikhistoria, som är min onlinekurs för semestern. Sen har jag bokat biljetter från Stockholm till Los Angeles! Varför då kan man undra? Jo, för min mor, Josefine och Stefan kommer hit och hälsar på! De stannar i två veckor och sen åker vi hem tillsammans. Mysigt, mysigt. Hoppas på fint väder.. fast det är det alltid. Då ska vi hitta på en massa kul!

Har lyssnat på Guns N Roses hela dagen, och i brist på andra bilder kan man ju alltid bjuda på något sådant här:
Oh you beautiful lil' redhead, you. Guns spelar här i LA imorgon...och jag ska INTE dit. B i t t e r , svar ja.
Vackrast i världen är ändå denne lille Knasboll som jag har haft den stora äran att träffa två gånger och se ett X antal gånger. Fler ska det bli! Jag älskar dig Nikki! Jag älskar dig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0