Tiden bara...

springer förbi. Ja minsann, det är den 3 maj idag och det är mindre än två månader kvar till jag åker hem. Fem veckor kvar i skolan! Var tar tiden vägen egentligen?

Sen jag skrev sist har det hänt ganska mycket. Den 11 april var jag och Olga på Revolver Golden Gods Awards inne i Downtown, på Club Nokia. Köpte biljetter för att Sixx:A.M. skulle uppträda där, de öppnade showen! Chris Jericho var värd och sedan uppträdde även en massa andra band och artister,såsom Evanescence, Alice Cooper, Black Veil Brides (fick pinsamt nog en liten crush på sångaren hihi! Tjugoett år gammal är han pojkvaskern), Dee Snider (eller är det Snyder?) Slash med sitt nya band, Marilyn Manson och Johnny Depp av alla personer spelade tillsammans med Manson på hans låt "Beautiful People." Det var riktigt bra alltihop, och några av de som presenterade priserna var Duff McKagan, Steven Adler, Lita Ford och Lemmy med flera med flera! Sjukt coolt alltså, och Nikki världens bäste gubbe tillika rockstjärna vann pris för Bästa basist! Pff, som om det någonsin var nån fråga om den saken ;)

I lördags var jag och Olga ute på en klubb i Hollywood, och inte vilken klubb som helst, utan vad jag får förmoda, ett av världens mest kända hårdrockshak! The Whisky a Go Go på Sunset, det var en upplevelse även om det var väldigt mycket mindre än vad jag trodde det skulle vara. Band såsom Mötley Crüe ;) , Guns N Roses och många många MÅNGA fler har fått sin start där.

Annars har det mest flutit på med skola och så vidare. Sjukt mycket att göra men man lär sig förhoppningsvis något. Nu har jag det jag gör i helgen, för jag har psykologiprov på måndag samt inlämning av uppsats i engelskan!

Idag, torsdagen den 3 maj , har jag varit och hälsat på min kompis Sandra som bor inne i Downtown, eller rättare sagt i Boyle Heights! Väääärldens sötaste kattungar hade hon! Kolla själv då
De var så små så små, de kunde inte ens gå än utan kröp! Mysigt var det :) och ett fint hus hade de men de ska flytta därifrån om några veckor. Och om ytterligare några veckor flyttar jag hem! Livet är så konstigt.

Lägger in några bilder från de senaste veckorna.
Jag och Sibel var i Downtown och Chinatown för ett par veckor sedan :)
Den här skylten hade de på Whisky a Go Go. Lite kul :)
The Rainbow Bar & Grill. Förutsatt att du känner till något som helst om hårdrocksvärlden/historien så känner du till Rainbow Bar & Grill :) Världens bästa band hade de på display där bredvid också ;)
En bild från min gitarrlektion! Det här är min gitarrlärare Jim Harmon, världens snällaste är han!!
Vi fick finbesök häromkvällen, av min rumskompis Angelinas pojkväns hund Louie :)
Min kompis Sandra och kattungarnas mamma, Ferrari ;)

OCH slutligen ett HELL YEAH till Nikki som har gått ned tio kilo i fett (hahaha) och upp fem kilo i muskler! Världens bästa karl? You bet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0